Kontakt Support
Mangler du hjælp eller har spørgsmål, som ikke kan blive besvaret ved hjælp af de ofte stillede spørgsmål til højre, så tøv ikke med at tage kontakt til vores support, så står vi altid klar til at hjælpe alt hvad vi kan.
Ofte stillede Spørgsmål
Hvis du imod alt forventning ikke har kunne finde din ordrebekræftelse, skyldes det ofte at den kan være endt i dit spam-filter som uønsket post. Hvis den ikke er kommet her, så venligst tjek om du har angiv den rette mail adresse eller kontakt vores support.
Ønsker du at vide hvor langt din ordre er, så benyt venligst track and trace til at spore hvor din pakke er i postsystemet. Hvis der er gået mere end 2 dage, og du endnu ikke har modtaget din pakke, så ring eller skriv gerne til vores support, så løser vi problemet for dig hurtigst muligt.
Du kan hurtigt og nemt returnere dine varer via vores Returportal, som du finder nederst på siden. Her skal du blot udfylde de informationer der bliver bedt om, hvorefter du kan sende din pakke helt gratis retur.
Hvis du ikke kan finde det brætspil du søger, så kontakt os gerne på enten email eller telefon, så vil vi gøre alt hvad vi kan for at se, om vi kan få det bestilt hjem til dig.
Hos spilskabet.dk vil vi gerne gøre noget ekstra for vores kunder, og derfor er det helt gratis at sende retur, så længe der bliver benyttet vores returportal nederst på siden.